poniedziałek, 18 stycznia 2010

Propozycje napisów nagrobkowych

.
Gdzieś kiedyś znalezione, chyba na joemonster.org propozycje na nietypowe napisy nagrobkowe ;-)
Który wybierasz? ;-)

-- System mnie wylogował (data) (imię i nazwisko). ------------
------------ Do cholery! Gdzie ta emerytura?! --
-- Wyróżniaj się bo Twoje życie jest tylko Twoim życiem. ------------
------------ A tak se tu leżę, bo się tu tak jakoś rozłożyłem. --
Żyłem, kochałem i cierpiałem z wami, teraz żyjcie, kochajcie i cierpcie sobie sami.
------------ Życie jest pokarmem. Właśnie jestem konsumowany. --
-- Tu leży wielka dama po raz pierwszy sama. ------------
------------ W życiu piękne są tylko chwile. --
-- Nie płacz, że się skończyło, ciesz się, że było. ------------
------------ W razie potrzeby - odkopać. --
-- Nie wstanę! Tak będę leżał! ------------
------------ Zawsze chciałem mieć własną nieruchomość. --
-- Teraz mam święty spokój. ------------
------------ Grunt to zdrowie. --
-- A minister zdrowia ostrzegał. ------------
------------ Wiedziałam, że to się tak skończy. --
-- Abonent czasowo niedostępny. ------------
------------ Ciekawe, czy wyłączyłem żelazko? --
.

Brak komentarzy: