niedziela, 21 lutego 2010

My nie obsługujemy tylko złodziei

.
Ciekawa akcja społeczna. Zapraszam do zapoznania się z pełnym tekstem oraz do podpisania się pod nią. Poniżej parę cytatów na zachętę.

"My nie obsługujemy tylko złodziei. Ale za to jakich! Ci złodzieje zabierają nam pieniądze za każdym razem kiedy dostajemy wypłatę. Zabierają nam pieniądze za każdym razem kiedy coś kupujemy w sklepie. I nawet wtedy, kiedy chcemy coś dać za darmo. Zabierają nam pieniądze jawnie, powszechnie, pod groźbą kary. Mają za sobą policję, komorników, sądy i wojsko.

To, oczywiście Urzędy Skarbowe i Zakład Ubezpieczeń Społecznych."


"Pracujesz w Urzędzie Skarbowym? ZUSie? Tutaj nie wejdziesz. Ciebie nie obsłużymy. Niczego ci nie sprzedamy. Nie będziemy robić z tobą interesów. Nie, nie pozbędziesz się odpowiedzialności mówiąc "ja tam tylko pracuję, to tylko moja praca". Organizacja, której jesteś częścią, zabiera mi wbrew mojej woli tysiące złotych każdego roku.

Ten, kto zabiera coś drugiemu pod przymusem i bez jego zgody jest według definicji złodziejem. Ty tam tylko pracujesz? Więc jesteś tylko małym palcem - ale palcem złodzieja! Nie urodziłeś się urzędnikiem - to była twoja decyzja. Chcesz, żebym cię traktował jak uczciwego człowieka? Przestań pracować dla nieuczciwej firmy! To z pieniędzy, które mi zabrali, płacą ci co miesiąc!

Może i jesteśmy bezsilni. System państwowy jest tak zorganizowany, żeby nas okradać z naszej własności i nic na to nie możemy poradzić. Ale do tego, żeby nam się to podobało zmusić nas nie mogą!"

Źródło i więcej na: nieobslugujemy.com.

Brak komentarzy: